مقالات

سوالات متداول در مورد رنگ های پودری و مایع، پاسخ داده شده است

سوالات متداول در مورد رنگ های پودری و مایع، پاسخ داده شده است

کار با رنگ های محصول برای اولین بار می‌تواند سؤالات زیادی را به همراه داشته باشد. نه برای ترس، این کاملا طبیعی است! در اینجا، ما تعدادی از متداول‌ترین سؤالات درباره رنگ های پودری و مایع و همچنین پاسخ‌های آنها را بررسی می‌کنیم. بیا شروع کنیم.

رنگ پودری چیست؟

رنگ های پودری پوشش های حرفه ای هستند که معمولاً با استفاده از اورتان، پلی استر، اپوکسی یا ترکیبی از این سه ماده ایجاد می شوند. هر ماده یا مخلوطی از این سه ماده، یک پوشش محافظ ایجاد می کند که می تواند بر روی سطوح مختلف استفاده شود. محصول نهایی کمی شبیه به پرداخت به نظر می رسد، اما ظاهر و پایان بسیار سازگارتری را ارائه می دهد. زمان پردازش برای رنگ های پودری نیز بسیار سریعتر از رنگ های سنتی است. و از آنجایی که رنگ پودری روی هر سطحی که روی آن اعمال می شود پخته می شود، نیازی به نگرانی در مورد لایه برداری یا خرد شدن نیست.

آیا رنگ مایع مشابه رنگ پودری است؟

شباهت‌های بین رنگ های مایع و پودری به این واقعیت ختم می‌شود که هر دو روشی برای محافظت از سطوح با پوشش هستند. رنگ های مایع به جای پخته شدن روی سطحی که برای آن در نظر گرفته شده اند، اسپری می شوند، رول می شوند، برس می زنند، با دست اعمال می شوند یا حتی روی سطح مورد نظرشان می ریزند. در حالی که این ممکن است مانند رنگ به نظر برسد، واقعیت این است که این پوشش‌ها بسیار محافظت‌کننده‌تر هستند و فرآیند اعمال بسیار سریع‌تر از استفاده از رنگ مایع سنتی است.

ماندگاری رنگ های پودری چقدر است؟

با آماده سازی، کاربرد و محصول پودری مناسب، این امکان وجود دارد که یک پوشش برای چندین دهه با حداقل نگهداری از جانب شما دوام بیاورد. اگر می خواهید بیشترین بهره را از رنگ پودری خود ببرید، مهم است که مطمئن شوید با یک تیم مجرب کار می کنید. یک شرکت پوشش‌دهنده که سال‌ها تمرین در اعمال و تکمیل رنگ های پودری و مایع دارد، یک سرمایه بزرگ برای اطمینان از دست نخورده ماندن پوشش‌های شما برای سال‌ها و سال‌های آینده خواهد بود.

در صورتی که قبلاً روی رنگ پودری و مایع سرمایه‌گذاری کرده‌اید یا هنوز سؤالی دارید، تیم ما اینجاست تا به شما کمک کند. برای تمام نیازهای خود به رنگ پودری، همین امروز با ما تماس بگیرید.

منبع: COMMON QUESTIONS ABOUT POWDER & LIQUID COATINGS, ANSWERED

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.