مقالات

مراقبت و نگهداری از پوشش پودری

مراقبت و نگهداری از پوشش پودری

از مبلمان فضای باز گرفته تا اجزای لوازم خانگی، احتمالاً در زندگی روزمره خود با محصولاتی با پوشش پودری مواجه می شوید. در حالی که پوشش پودری یک پوشش فوق‌العاده بادوام است، هنوز هم تمیز کردن و نگهداری ساده‌ای برای حفظ طول عمر و ظاهر محصول با پوشش پودری مورد نیاز است. تعدادی از شرایط می توانند باعث تخریب پوشش پودری در طول زمان شوند، از جمله آفتاب، باران، باد، آلودگی، هوای سرد، آب نمک و غیره. در اینجا یک راهنمای اساسی برای مراقبت و نگهداری از پوشش پودری آورده شده است.

تمیز کردن سطوح با پوشش پودری

یکی از اساسی ترین مراحل نگهداری از پوشش پودری تمیز نگه داشتن سطوح است. همیشه از پاک کننده های شیمیایی اجتناب کنید، زیرا پوشش های پودری توسط حلال های خشن آسیب می بینند. درعوض، بهتر است به اقلام دارای پوشش پودری با واشر فشاری خیس بخورید تا کثیفی و کثیفی که در طول زمان ایجاد می شود را از بین ببرید. همیشه از تنظیم فشار کم استفاده کنید، زیرا تنظیمات بالاتر می تواند پوشش را از فلز جدا کند. به یاد داشته باشید که از آب فیلتر شده استفاده کنید، زیرا آب بدون فیلتر می تواند لکه هایی را روی سطوح فلزی ایجاد کند.
همچنین می‌توانید محصولاتی مانند مبلمان فضای باز یا لوازم خانگی با اجزای پودری را بشویید. برای تمیز کردن این سطوح از یک پارچه یا برس نرم و آب و صابون ملایم استفاده کنید. وقتی کثیفی و کثیفی را پاک کردید، کل سطح را با آب صاف شده پاک کنید.

محافظت از سطوح با پوشش پودری

هنگامی که سطوح دارای پوشش پودری را با یک شوینده فشار یا محلول آب و صابون ملایم تمیز کردید، محافظت از پوشش بخش مهمی از مراقبت از پوشش پودری است. حفظ و محافظت از محصولات دارای پوشش پودری، حتی آنهایی که در خارج از عناصر باقی مانده اند، آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. به سادگی به هر سطح یک موم سبک با همان ترکیب درجه بالا و غیر ساینده ای که در ماشین خود استفاده می کنید، بدهید. بهتر است از مارکی استفاده کنید که حاوی مسدود کننده اشعه ماوراء بنفش باشد تا رنگ اجناس شما کاملاً حفظ شود. به همه چیز یک لایه موم سبک بدهید و مطمئن شوید که اضافی آن را پاک کنید، زیرا ممکن است در جای خود پخته شود و وسایل شما را لکه دار کند.

جلوگیری از زنگ زدگی

پوشش پودری یک تکنیک تکمیلی رایج برای عناصر معماری فولاد، آهن، آلومینیوم و فولاد ضد زنگ مانند بولاردها، نرده ها و دروازه ها است. از آنجایی که این ویژگی ها به احتمال زیاد همیشه در معرض عناصر هستند، باید آنها را به طور منظم بررسی کنید. آلودگی و زباله های سطحی را با یک برس نرم از روی این اقلام پاک کنید، سپس از مواد شوینده یا صابون ملایم استفاده کنید و همه آن ها را بشویید. اگر متوجه خراش یا خراشیدگی روی روکش مینای دندان شدید، از سمباده با درجه متوسط ​​استفاده کنید تا به آرامی نقاط آسیب دیده را بشویید.
هنگامی که تمام آثار آسیب، از جمله زنگ زدگی، از بین رفت، پس از خشک شدن پرایمر، یک پرایمر فلزی روی آن ناحیه و پوشش رویی انتخابی خود بمالید. اگر نقاطی از زنگ زدگی روی اقلام فلزی مشاهده کردید، مهم است که فوراً آن را جدا کنید تا از آسیب بیشتر جلوگیری شود – در مواردی که آسیب زیاد است، همیشه بهتر است با یک سرویس پوشش پودری حرفه ای مشورت کنید.
نگهداری از پوشش پودری خیلی سخت نیست، اما برای افزایش طول عمر بسیاری از اقلامی که در خانه یا مغازه دارید ضروری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مراقبت و نگهداری از سطوح با پوشش پودری روی مبلمان فضای باز، تجهیزات مزرعه یا هر چیز دیگری، برای راهنمایی کارشناسان با ما تماس بگیرید. شماره تماس 47951 021

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.