مقالات

چگونه رنگ پودری برای مبلمان رستوران مفید است؟

چگونه-رنگ-پودری-برای-مبلمان-رستوران-مفید-است؟

مبلمان با روکش رنگ پودری یک راه عالی برای افزایش ظاهر و طول عمر صندلی رستوران شما است. رستوران‌ها این روزها بیش از هر زمان دیگری به غذاخوری در فضای باز روی آورده‌اند، زیرا مشتریان بیشتری که به دلیل نگرانی‌های مربوط به کووید 19 برای صرف غذا در بیرون، خانه را انتخاب می‌کنند. این بدان معناست که طراوت و محافظت از مبلمان پاسیو شما نیز نسبت به گذشته اولویت بیشتری دارد.
رنگ پودری نه تنها برای دهه ها از فلز محافظت می کند، بلکه ممکن است از گزینه های زیبایی شناسی خیره کننده ای که امروزه با پیشرفت های تکنولوژیکی اخیر در دنیای رنگ پودری موجود است، شگفت زده شوید.
در اینجا نگاهی دقیق تر به برخی از مزایای رنگ پودری مبلمان و اینکه چرا رنگ پودری رستورانی ممکن است یک سرمایه گذاری عاقلانه برای شما باشد، آورده شده است.

اولین لقمه با چشم است

بسیاری از رستوران ها محل نشستن خود را به قسمت های بیرونی از جمله جلوی رستوران گسترش داده اند. این بدان معناست که اولین چیزی که مشتریان وقتی به رستوران شما نزدیک می شوند یا از کنار رستوران شما عبور می کنند می بینند، منو، لوگو یا غذا نیست، بلکه مبلمان پاسیو است. همانطور که می گویند، اولین لقمه با چشم است، و اگر اولین لقمه مجموعه ای از مبلمان زنگ زده یا فرسوده پاسیو باشد، ممکن است متقاعد کردن مشتریان بالقوه برای لقمه دوم سخت باشد.
مبلمان با رنگ پودری نه تنها جذابیت پیاده رو رستوران شما را افزایش می دهد، بلکه می توانید شرط بندی کنید که رستوران شما را نیز راحت تر می کند. مبلمان با رنگ پودری مقاوم در برابر زنگ زدگی هستند و به راحتی تمیز می شوند و به شما این اطمینان را می دهد که نشستن بیرون روی مبلمان پاسیو شما لباس های زیبای آنها را خراب نمی کند.

افزایش ماندگاری

یکی دیگر از مزایای رنگ پودری این است که دوام مبلمان فلزی شما را افزایش می دهد. بسیاری از صنایع از این مزیت رنگ پودری استفاده می کنند، زیرا این فرآیند می تواند فلز را برای 15 تا 20 سال محافظت کند.
فلز با پوشش رنگ پودری در برابر آب، آفتاب و سایر آسیب های آب و هوایی مقاوم است. دوام بسیار بیشتری نسبت به نقاشی سنتی دارد و به طور کلی تمیزتر به نظر می رسد، به خصوص در مبلمان با زوایای فشرده و جزئیات پیچیده. این به این دلیل است که فرآیند اسپری الکترواستاتیکی رنگ پودری، پوشش یکنواختی از رنگ را در کل سطح مبلمان فراهم می کند.
این را می توان برای مبلمان جدید اعمال کرد تا اطمینان حاصل شود که بیشترین سود ممکن را از سرمایه گذاری خود می برید. همچنین ممکن است بسته به شرایط، روی مبلمان موجود شما اعمال شود تا ظاهر آن را زیباتر کند و عمر آن را افزایش دهد.

چگونه کار می کند

رنگ پودری با تمیز کردن مبلمان و شستشوی کامل آن شروع می شود تا سطح برای فرآیند الکترواستاتیک آماده شود. سپس برای تقویت چسبندگی رنگ پودری، با زیرکونیوم پیش درمان می شود. پس از خشک شدن کامل آن پس از عملیات اولیه، مبلمان با رنگ پودری باردار الکترواستاتیکی منفجر می شود. از آنجا، در یک کوره مخصوص طراحی شده با دمای بالا برای پخت روی رنگ پخت می شود.
پوشش پودری رستوران می تواند یک سلاح مخفی در جذب مشتریان و ایجاد احساس امنیت در آنها برای صرف غذا در فضای باز در محل شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های رنگ پودری مبلمان رستوران خود، امروز با متخصصان مجرب شرکت ما تماس بگیرید (47951 021).

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.