مقالات

کاربردهای رایج رنگ پودری

کاربردهای رایج پوشش پودری

رنگ پودری یک روش اتمام مقرون به صرفه است که در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی در طیف وسیعی از صنایع استفاده می شود. شما احتمالا بسیاری از محصولات پودر پوشش داده شده را در زندگی روزمره خود روبرو می کنید. همانطور که تکنیک ها همچنان پیشرفته تر و تخصصی تر می شوند، می توانید انتظار داشته باشید که حتی بیشتر از این محصولات در آینده ببینید. در اینجا برخی از رایج ترین استفاده ها برای پوشش پودر است.
لوازم خانگی
حدود یک سوم از تمام قطعات پوشش پودر صنعتی در لوازم خانگی استفاده می شود. پوشش پودر نه تنها به پایان رسید زیبایی زیبایی برای قطعات لوازم خانگی، بلکه همچنین به مقاومت در برابر سایش و خوردگی کمک می کند. نتیجه یک محصول بهتر است، محصول با دوام تر است که در هنگام استفاده از لوازم مانند اجاق گاز مانند کوره، مایکروویو و یخچال ها مقاومت می کند. پودر پوشش داده شده بر روی پانل های لوازم خانگی و اجزای تضمین می کند که آنها می توانند طیف گسترده ای از چرخه های درجه حرارت را بدون پوشیدن یا پوسته پوسته شدن اداره کنند.

اقلام فضای باز

محصولاتی که دائماً در معرض عناصر از جمله دمای شدید و رطوبت هستند، از پوشش پودری بسیار سود می برند. بسیاری از شرکت‌های مبلمان فضای باز از پوشش پودری روی اجزای محصولات خود استفاده می‌کنند، زیرا این پوشش باید چندین سال حتی در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی دوام بیاورد. سایر محصولات فضای باز که از رنگ پودری سود می برند عبارتند از:
تجهیزات مزرعه: تراکتورها و تجهیزات جانبی تقریباً همیشه در معرض عناصر هستند، به این معنی که باید از اشعه های مضر خورشید و همچنین بارندگی محافظت شوند. اکثر تجهیزات مزرعه ارزان نیستند و رنگ پودری می تواند از سرمایه گذاری شما با پوششی که برای سال های آینده عالی به نظر می رسد محافظت کند.

علائم: بسیاری از تابلوهای جهت دار برای افزایش طول عمر و حفظ خوانایی، یا با رنگ پودری آماده می شوند.
تجهیزات ورزشی: دوچرخه ها، حلقه های بسکتبال، تجهیزات زمین بازی و سایر محصولات ورزشی و تفریحی در فضای باز اغلب برای حفظ ظاهر خود و محافظت طولانی مدت در برابر آفتاب و بارش، رنگ پودری دارند.

محصولات خودرو

رنگ پودری معمولاً برای انواع کاربردهای خودرو، هم به عنوان پوشش پایه و هم به عنوان روکش استفاده می شود. بسیاری از لوکس‌ترین برندهای خودرو از رنگ پودری به عنوان پوشش میانی استفاده می‌کنند، به‌ویژه برای قطعاتی که استرس زیادی را تجربه می‌کنند، مانند دستگیره درها، سپرها و تزئینات. سایر اجزای مهمی که گرما، استرس و فرسودگی عمومی را تحمل می کنند، مانند ضربه گیرها، فیلترهای روغن و اجزای ترمز نیز برای جلوگیری از خوردگی در طول زمان، روکش پودری دارند.

مصالح و مواد ساختمانی

بسیاری از مواد مورد استفاده در ساخت و ساز باید در برابر عناصر خشن در فضای باز مقاومت کنند، که رنگ پودری را به گزینه ای ایده آل تبدیل می کند. پنجره ها، درها، نرده ها و تیرها در برابر خوردگی و اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش با پوشش پودری مقاوم هستند. رنگ‌ها و حتی پوشش‌های متنوعی در رنگ پودری موجود است، بنابراین طیف رنگ‌ها و حتی بافت‌ها را می‌توان برای مطابقت با سبک هر ساختمان سفارشی کرد.

استفاده های متداول از رنگ پودری که در بالا توضیح داده شد، فقط وقتی صحبت از نحوه استفاده از این تکنیک تکمیل تخصصی می شود، سطح را خراش می دهد. امروز با تیم رنگ پودری تهران تماس بگیرید تا در مورد کاربردها و مزایای فرآیند رنگ پودری بیشتر بدانید. ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما هستیم! شماره تماس مجموعه: 02147951

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.