مقالات

گزینه های رنگ آمیزی برای پروژه های فلزی شما

گزینه های رنگ آمیزی برای پروژه های فلزی شما

هنگامی که صحبت از رنگ آمیزی می شود، پوشش ها دو عملکرد اصلی دارند. اولی تزیین و دومی حفاظت است. یک روکش حرفه ای فلزی یک پوشش با کیفیت را ارائه می دهد که دوام، طول عمر و موارد دیگر را ارائه می دهد.

خواه یک جواهر دست ساز، نرده، مبلمان برنجی یا نرده فلزی باشد، محصول تمام شده فلزی نتیجه کار و استحکام شما خواهد بود. ممکن است فکر کنید که انتخاب یک روکش فلزی حرفه ای دشوار است، اما ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. بیایید برخی از گزینه‌های عالی رنگ آمیزی برای اقلام و محصولات فلزی شما را بررسی کنیم که فلز نهایی شما را رقیب یک اثر هنری می‌کند!

پوشش ها

یکی از راه حل های رنگ آمیزی برای فلز شما، پوشش است. می توانید یک پوشش پودری با کیفیت، پوشش مایع یا حتی پوشش الکتریکی انتخاب کنید. در حالی که هر کدام مزایای اضافی و نتایج نهایی شگفت انگیزی را ارائه می دهند، پوشش های یک جسم فلزی جایگزین استثنایی برای رنگ آمیزی استاندارد هستند.

انفجار

یکی دیگر از راه حل های رنگ آمیزی برای فلز شما، انفجار است. این روش به آزاد کردن ماسه کمک می کند، که ترکیبی است که در برابر سطح فلزی مورد شما قرار می گیرد. در حالی که انفجار با نرخ فشار بالا انجام می شود، ترکیب انفجار به صاف شدن همزمان سطح و از بین بردن هرگونه ناخالصی کمک می کند. انفجار بر روی فلز می تواند به تنهایی به عنوان یک پرداخت حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می توان آن را با فرآیندهای رنگ آمیزی اضافی مانند آبکاری یا رنگ آمیزی ترکیب کرد.

نقاشی

اغلب اوقات، روکش آینه ای یا براق آن چیزی نیست که می خواهید. بنابراین، ممکن است متوجه شوید که مسواک زدن یک راه حل حرفه ای عالی برای تکمیل فلز شما است. برای یک روکش مات بادوام برای فلز شما، بسیاری از افراد به مسواک زدن روی می آورند. روش برس زدن تکمیل شامل سنباده زدن سطح فلز است. سپس، پرداخت به منظور دستیابی به ظاهری خاموش یا حتی کم‌رنگ صاف می‌شود.

آبکاری

یکی دیگر از گزینه های رنگ آموزی برای فلز شما آبکاری است. هنگامی که از آبکاری استفاده می شود، فلز زیرین با یک پوشش نازک از فلز دیگری پوشانده می شود. فرآیند آبکاری شامل غوطه ور کردن یک آیتم فلزی در یک الکترولیت است که حاوی یون های محلول مختلف فلز پوشش است. سپس یک جریان الکتریکی وجود دارد که از الکترولیت عبور می کند تا فلز را بپوشاند. برخی از رایج ترین فلزاتی که از آبکاری استفاده می کنند مس، روی، قلع و نیکل هستند.

بسیاری از افراد فلزات گرانبها مانند نقره، طلا یا پالادیوم را آبکاری می کنند. پرداخت حرفه ای بر روی فلزات گرانبها مختلف به مراتب در برابر خوردگی مقاوم تر است. همچنین رسانایی الکتریکی و حرارتی بالاتری دارند. این به افزایش دوام آنها کمک می کند.

براق کردن

بافینگ یک راه حل رنگ آمیزی برای فلز است که پوششی براق و مستحکم ارائه می دهد. اگر به دنبال ایجاد لبه های صاف بر روی شی فلزی خود هستید، می توانید صاف کردن را به عنوان پوشش حرفه ای برای محصولات فلزی خود انتخاب کنید. صاف کردن همچنین به افزودن براقیت و درخشندگی به وسایل فلزی شما کمک می کند. در حالی که ممکن است یک روش صاف کردن برای برخی بسیار سخت تلقی شود، ممکن است در مورد کوبیدن برای اجسام فلزی که دارای اجزای پیچیده و شکننده هستند تجدید نظر کنید.

برای اطلاعات بیشتر با تیم ما تماس بگیرید. شماره تماس: 47951 021

منبع: PROFESSIONAL FINISHING OPTIONS FOR YOUR METAL PROJECTS

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.