مقالات

آزمایشات کنترل کیفیت QC برای رنگ پودری چیست؟

آزمایشات کنترل کیفیت QC برای رنگ پودری چیست؟

صرف نظر از بستری که رنگ پودری را برایش اعمال کرده اید، و صرفنظر از اندازه خط تولید و صرفنظر از نوع پودر یا رنگی که افشانه سازی می کنید، همه می خواهند یک عملیات بی نقص روکش کاری را انجام دهند. ما همگی سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم مشتریان ما راضی هستند و محصول رنگ شده آنها با پودر عالی به نظر می آیند و به خوبی اجرا شده اند. حصول اطمینان از اینکه محصول عالی به نظر می رسد یک مسئله است ولیکن چگونه بازبینی می کنید که سطح روکش شده شما از لحاظ فنی خوب باشد؟ آزمایشات کنترل کیفیت یا آزمایشات QC یک مجموعه آزمایشات ساده با اجرای آسان و معیارهای عملکرد را ارائه می کنند تا اطمینان حاصل شود که رنگ های پودری شما بدرستی و خوبی کار می کنند. خبر خوب اینکه این آزمایشات ساده، ارزان و دارای اجرای آسان هستند.

می دانید که روش کار چگونه است. با دقت پودر را استفاده می کنید و البته رنگ باید مطابق استاندارد شرکت سازنده روکش باشد – یعنی همان چیزی که مشتری شما می خواهد. با اینکه روکش ظاهری عالی دارد، برخی عملکردهای پایه را نیز از این روکش انتظار داریم. اجرای چند آزمایش کنترل کیفیت QC ساده تضمین خواهد کرد که پودر قرار است روی قطعه مزبور بچسبد، آنرا محافظت کند، تزیین کند و وقتی روی قطعه مزبور اعمال گردید، دقیقا طبق انتظار عمل کند. این امر باعث اطمینان و غرور شما از کیفیت عالی و خدمات قابل اطمینان می شود و برای مشتریان شما قطعه روکش کاری عالی و تجربه خوشایندی را دربر دارد که باعث می شود مجددا با شما کار کنند.

چند نوع آزمایش ساده کنترل کیفیت QC وجود دارد که اجرای آن سریع و آسان است، بنابراین بیایید نگاهی به چندتا از این آزمایشات بیاندازیم، اینکه چرا باید آنها را انجام دهیم و در طی عملیات به چه مواردی باید دقت کنیم.

چه کسی باید آزمایشات کنترل کیفیت QC را انجام دهد؟

در شرکت IFS، ما کیفیت را درک می کنیم. همانند سازندگان و تهیه کنندگان رنگ های پودر صنعتی با کیفیت عالی، کارخانجات تولیدی ما و سیستم های کنترل کیفی داخلی ما با کیفیت برتر در ذهن مان طراحی شده اند و از پیشرفته ترین فناوری و کارکنان با تجربه استفاده می کنیم تا آزمایش کنترل کیفیت QC را روی پودرهای تولیدی خودمان در کارخانجات IFS انجام دهیم.

ما قبلا آزمایشات کنترل کیفیت QC را قبل و طی و در پایان تولید هر محصولی که می سازیم در کارخانه خود انجام داده ایم. ولیکن کار به اینجا ختم نمی شود و نباید ختم شود. وقتی نوبت به استفاده از پودر در کارگاه صنعتی می رسد، آزمایشات آن نیز مهم است. همه -صرفنظر از اینکه چه پودری را استفاده می کنید، یا نوع عملیات پودر اجرایی که دارید – می تواند آزمایشات کنترل کیفیت QC ساده را برای آرامش خیال اجرا کند. و این امر یک ویژگی و خدمات عالی برای فروش به مشتریان خود است.

این عملیات QC ساده را می توان اجرا کرد تا اطمینان حاصل شود که محصول طبق ورقه داده های فنی TDS که به شما ارائه کرده ایم، عمل خواهد کرد. هر روکش پودر یک ورقه TDS دارد که یک ابزار عالی برای بازبینی انتظارت عملکرد می باشد. اطمینان حاصل کنید که رنگ صیقلی کامل شما در سطح الزامی قرار دارد و اینکه مشتری روکش کاری با کیفیت عالی را طبق سفارش خود دریافت کرده است.

اگر با خط مشی TDS آشنایی نداشته باشید در این جزوه به شما دیدگاه هایی را ارائه می دهیم. در رنگ های IFS، ما ورقه داده های فنی را برای هر محصول خودمان تهیه کرده ایم. در آن TDS، شما شرحی را درباره محصول، نوع خصوصیات فیزیکی که می توانید از پودر در صورت اعمال مناسب آن انتظار داشته باشید، مانند میزان براقی، سختی، قابلیت انعطاف و چسبندگی، نکات عملیاتی، زمانبندی عمل آوری، و الزامات ذخیره سازی می بینید.

جزوه TDS به شما یک پایه اساسی درباره عملکرد ارائه می دهد – یعنی مشخصات کیفیت – که پودر در صورت عملکرد مناسب می تواند داشته باشد. این خط مشی ها اطلاعات مفید زیادی را برای شما فراهم می کنند ولیکن نباید همیشه بپندارید که پودر مشخصات را رعایت می کند – اجرای درست پودر بخش اعظم دستیابی به چنین عملکرد درستی است. در این جزوه برخی آزمایشات ساده ارائه می شود که می توان آنها را اجرا نمود و درباره عواملی که باید مواظبشان بود، بحث می شود.

اگر سوالی در ارتباط با رنگ پودری دارید می توانید با شماره 47951 – 021 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.