مقالات

روشن کردن چیزها: 2 مزیت رنگ پودری

روشن کردن چیزها 2 مزیت رنگ پودری

از دهه 1960، رنگ پودری برای همه چیز از اشیاء خانگی گرفته تا تجهیزات صنعتی بسیار محبوب شده است. در طول زمان اخیر، نشان داده شده است که مزایای متعددی نسبت به روش های دیگر دارد. در زیر لیستی از این مزایا آمده است:

مزیت اول رنگ پودری: ماندگاری
در هر صنعتی، دوام مهم است. تصور کنید اگر یک قطعه بزرگ روی تجهیزات ساختمانی شکسته یا از کار بیفتد. یا تصور کنید اگر تفنگ شکارچی زیر باران کار نکند و نم نم باران شروع شود و اگر هر بار که به سنگ برخورد می کنید ماشین چمن زنی شما متوقف شود بسیار وحشتناک خواهد بود. صرف نظر از اینکه چه چیزی در حال تکمیل است: یک بیل فلزی، یک تابلوی فلزی یا یک پلاک چوبی، دوام مهم است. با توجه به موسسه رنگ پودری: “محصولات با رنگ پودری در برابر کاهش کیفیت پوشش در نتیجه ضربه، رطوبت، مواد شیمیایی، اشعه ماوراء بنفش و سایر شرایط آب و هوایی شدید مقاومت بیشتری دارند. این به نوبه خود خطر خراشیدگی، خراشیدگی، ساییدگی، خوردگی، محو شدن و سایر مشکلات سایش را کاهش می دهد. کار حرفه ای شما باید در هر شرایطی و تحت هر شرایطی کار کند. بهترین رنگ پودری در برابر باران، برف، برف، یخ، گرد و غبار و بادهای شدید مقاومت می کند. یکی از دو کارکرد اصلی پرداخت حرفه ای شما محافظت است (دیگری تزئین است). رنگ پودری تقویت‌شده شما دوام مواد شما را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که مواد ماندگاری بیشتری داشته باشند و به طور کلی در هزینه شما صرفه‌جویی کنند.

مزیت دوم رنگ پودری: دوستی با محیط زیست
روش های دیگری برای تکمیل وجود داشته است که سازگار با محیط زیست نبود. رنگ‌های مختلف از جمله رنگ‌های سربی، سازگار با محیط زیست نبوده‌اند. با این حال، رنگ های پودری در واقع سازگار با محیط زیست هستند. به عنوان مثال، حلال های پودری حاصل از تکمیل حرفه ای در منطقه خلیج فاقد ترکیبات آلی فرار هستند. ترکیبات آلی فرار می تواند به کلیه ها، کبد و سیستم عصبی مرکزی آسیب برساند. چند علامت جزئی دیگر نیز مربوط به VOC ها هستند.

برای اطلاعات بیشتر با تیم ما تماس بگیرید. شماره تماس: 47951 021

منبع: BRIGHTEN THINGS UP: 2 ADVANTAGES OF A POWDER FINISH

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.