مقالات

چرا باید سندبلاست را در نظر بگیرید؟

چرا باید سندبلاست را در نظر بگیرید؟

وقتی صحبت از اقلامی مانند اتومبیل، لوازم خانگی و حتی مبلمان می شود، برای تکمیل تولید به یک فرآیند تکمیل (سندبلاست) نیاز است. چیزی مانند یک پوشش پودری که بیش از 15 درصد از بازار تکمیل صنعتی را تشکیل می دهد، می تواند به دوام و زیبا جلوه دادن اشیا کمک کند. اما فرآیند دیگری وجود دارد که می تواند برای اتومبیل ها و فلزات مفید باشد – سندبلاست. این فرآیند شامل به حرکت درآوردن قطعات کوچک مواد، معمولاً ماسه، به سمت یک جسم به منظور تمیز کردن سطح است. بنابراین بیایید به چند مزیت این فرآیند تمیز کردن نگاهی بیندازیم.

انواع عیوب را از بین می برد: سندبلاست عالی است زیرا بسیار همه کاره است. نه تنها می توان از آن بر روی سطوح مختلف استفاده کرد، بلکه می توان از آن برای رفع انواع مختلف عیوب استفاده کرد. خواه گرد و غبار، روغن، رنگ یا حتی زنگ زدگی باشد، فرآیند تمیز کردن با شن و ماسه می تواند به راحتی بیشتر مواد را از بین ببرد. این عالی است زیرا اگر ماده ای که باید پاک شود تغییر کرد، مجبور نیستید بین روش های تمیز کردن جابجا شوید. داشتن این تطبیق پذیری یک مزیت بزرگ است.

سطوح را برای رنگ آمیزی یا پوشش آماده می کند: قبل از اعمال یک لایه رنگ، پوشش پودری یا حتی پوشش مایع روی یک جسم، سطح باید کاملاً تمیز و صاف باشد. در غیر این صورت، پوشش به طور یکنواخت ادامه نمی یابد و عیوب از طریق پوشش قابل مشاهده خواهد بود. این جایی است که سندبلاست وارد می شود – با استفاده از یک روش قدرتمند تمیز کردن برای اطمینان از تمیز بودن سطح، پوشش رنگ یا قدرت می تواند به آرامی ادامه یابد.

ایمن برای مردم و محیط زیست: برخی از روش های تمیز کردن می توانند از مواد مضر استفاده کنند یا گرد و غباری تولید کنند که نباید تنفس شود. خوشبختانه سندبلاست کاملا بی خطر است. از آنجایی که فقط از ماسه استفاده می کند، هیچ گرد و غبار یا مواد سمی تولید نمی شود که در صورت تنفس آنها مضر باشند. و هیچ ماده ای استفاده نمی شود که بتواند برای محیط زیست مضر باشد، که مطمئناً یک امتیاز اضافی است. هم استفاده و هم از بین بردن مواد درگیر در این فرآیند تمیز کردن بی خطر است.

برای اطلاعات بیشتر با تیم ما تماس بگیرید. شماره تماس: 47951 021

منبع: WHY SHOULD YOU CONSIDER SANDBLASTING?

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.