مقالات

4 مزیت کلیدی پوشش های پودری و پوشش ها

4 مزیت کلیدی پوشش های پودری و پوشش ها

انتخاب روش تکمیل مناسب برای محصول شما می تواند دشوار باشد. روش مورد استفاده باید به راحتی پوششی بادوام، بادوام و جذاب ایجاد کند تا خریداران بالقوه را به خود جذب کند. در این مقاله ما به مزیت کلیدی پوشش های پودری می پردازیم.

یکی از روش های تکمیلی که مزایای واضحی دارد، پوشش پودری است. در پوشش پودری حرفه ای از پودری استفاده می شود که متشکل از ذرات رزین و رنگدانه است که سپس به صورت الکترواستاتیک روی یک جسم پاشیده می شود و تا زمانی که به آرامی با هم ذوب شوند حرارت داده می شود.

اگرچه لزوما برای هر پروژه ایده آل نیست، اما پوشش پودری یک انتخاب عالی در کاربردهای مختلف است. در اینجا چهار مزیت کلیدی پوشش های پودری روی محصولات شما آورده شده است.

  1. بادوام و متنوع است
    ثابت شده است که پوشش پودری تقویت‌شده دارای ماندگاری طولانی و بادوام است و در مقایسه با سایر روکش‌ها مقاومت بهتری در برابر خراشیدگی، بریدگی و محو شدن دارد. این روکش حرفه‌ای در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و سبک‌ها، از جمله براق، رنگین کمانی، صاف، مات و چروک‌دار عرضه می‌شود. استفاده از دوام و گستره وسیعی از گزینه‌های ظاهری برای این روکش می‌تواند هر شی، از فنجان قهوه گرفته تا آبکاری فلز را احیا یا بهبود بخشد.
  2. نگهداری آن آسان است
    پوشش های پودری راحت تر از سایر روکش ها نگهداری می شوند. برای تمیز کردن اجسام دارای پوشش پودری به محلول خاصی نیاز نیست. در عوض، پاک کردن آنها با آب صابون و آبکشی برای حفظ این پوشش برای سالها کافی است.
  3. زمان و مقرون به صرفه است
    استفاده از پوشش های پودری بسیار کارآمد است و ضایعات بسیار کمی ایجاد می کند، زیرا هر ذره باردار به جسم متصل می شود. بر خلاف رنگ، پوشش پودری نشت کمی تولید می کند که هزینه مواد مورد نیاز را کاهش می دهد. یک پوشش پودری حرفه‌ای نیز در مقایسه با سایر روکش‌ها که به چندین لایه نیاز دارند، فقط یک بار باید اعمال شود. در نهایت، مواد پوشش پودری را می توان به طور خاص برای اندازه و مشخصات یک شی خریداری و استفاده کرد و هزینه مواد مورد نیاز را بیشتر کاهش داد.
  4. سازگار با محیط زیست و اقتصادی است
    پوشش پودری در مقایسه با پوشش های مایع گزینه ای بی خطر برای محیط زیست را به تولیدکنندگان ارائه می دهد. چرا؟ پوشش های پودری 100% جامد در نظر گرفته می شوند و برخلاف پوشش های مایع، در فرمولاسیون خود نیازی به حلال ندارند. حلال های آزاد شده توسط مایعات به عنوان ترکیبات آلی فرار یا VOCs طبقه بندی می شوند که آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده به دلیل اثرات بهداشتی و زیست محیطی آنها را به شدت تنظیم می کند. از سوی دیگر، پوشش‌های پودری VOC کمی تولید می‌کنند و بنابراین به راحتی با مقررات آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده مطابقت دارند. این، به نوبه خود، یک مزیت اقتصادی ایجاد می کند، زیرا نیاز کسب و کار را به خرید تجهیزات گران قیمت کنترل آلودگی حذف می کند و هزینه های کلی را کاهش می دهد.

برای اطلاعات بیشتر با تیم ما تماس بگیرید. شماره تماس: 47951 021

منبع: DUSTING THE COMPETITION: 4 KEY BENEFITS OF POWDER COATINGS AND FINISHES

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.