مقالات

افسانه ها و تصورات غلط در مورد رنگ پودری به پایان رسید

افسانه-ها-و-تصورات-غلط-در-مورد-رنگ-پودری-به-پایان-رسید-رد-شد

اگر در صنعت تولید کار می کنید، به احتمال زیاد در مورد رنگ پودری و نحوه تکمیل محصولات خود با تصمیم گیری روبرو خواهید شد. پوشش ها و پرداخت ها دو عملکرد را انجام می دهند: از محصول در برابر سایش و پارگی معمول محافظت می کنند و ظاهری حرفه ای به آن می بخشند. اغلب برای این کار به روش‌های سنتی رنگ‌آمیزی متکی می‌شود، به احتمال زیاد به این دلیل که چند تصور اشتباه منفی در مورد رنگ های پودری وجود دارد. بیایید به سه مورد از رایج ترین سوء تفاهم ها در مورد رنگ های پودری حرفه ای نگاهی بیندازیم.

رنگ های پودری گران هستند.

درست است که تجهیزات مورد نیاز برای پوشش‌های پودری معمولی و پیشرفته بسیار گران هستند، اما پس از سرمایه‌گذاری اولیه، در هزینه‌های تکمیلی صرفه‌جویی خواهید کرد. پوشش پودری ضایعات بسیار کمی را پشت سر می گذارد. بر خلاف رنگ، که می‌تواند در همه جا چکه کند و پاشیده شود، در فرآیند تکمیل پوشش پودری، مواد اسپری شده وجود ندارد. حتی بهتر از آن، کسب‌وکارهایی هستند که اگر نمی‌خواهید تجهیزات را بخرید، می‌توانند کار تکمیلی را برای شما انجام دهند. از آنجایی که آنها می توانند در مواد صرفه جویی کنند، به احتمال زیاد هزینه کمتری نسبت به نقاشان سنتی خواهند داشت.
پوشش های پودری نسبت به روش های سنتی رنگ آمیزی وقت گیرتر هستند. بسیاری بر این باورند که تکمیل پوشش پودری به زمان طولانی – و ساعت های انسانی زیادی نیاز دارد، اما حقیقت برعکس است. این کار در صورت نیاز توسط یک کارمند انجام می شود و زمان خشک شدن رنگ تفاوت زیادی با زمان خشک شدن رنگ ندارد. از آنجایی که هر قطعه در یک کوره یا کوره با دمای بالا پخت می شود، می توانید چندین قطعه را در مدت زمان کوتاهی تکمیل کنید.
پوشش پودری توانایی شما را برای ایجاد پوشش با رنگ ها یا بافت های مختلف محدود می کند. فرآیند رنگدانه مورد استفاده در پرداخت های پودری بسیار شبیه به مواردی است که در ساخت رنگ استفاده می شود. این بدان معنی است که هر سایه یا رنگی را می توان با پوشش های پودری انجام داد. شما همچنین توانایی دستیابی به پرداخت های حرفه ای متالیک و بافت دار را دارید.
چه کسب‌وکار شما پوشش‌های مایع یا رنگ‌های پودری کلاسیک را انتخاب کند، مطمئناً پایانی زیبا و حرفه‌ای خواهند داشت. امیدواریم این مقاله تا حد زیادی نگرانی شما را در مورد روش رنگ پودری کاهش داده باشد. دفعه بعد که به یک پایان حرفه ای نیاز دارید، می توانید با تمام حقایق وارد فرآیند تصمیم گیری شوید.

برای اطلاعات بیشتر با تیم ما تماس بگیرید. شماره تماس: 47951 021

منبع: MYTHS AND MISCONCEPTIONS ABOUT POWDER COAT FINISHES: DEBUNKED

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.