مقالات

بهترین موارد استفاده سندبلاست

بهترین موارد استفاده سندبلاست

سندبلاست فرآیندی است که در آن از یک ماده ساینده استفاده می شود و آن را با سرعت بالا بر روی یک مورد با هوای تحت فشار اعمال می کند. شما سطحی را با مواد ساینده که معمولاً ماسه نیستند، منفجر می‌کنید و قصد دارید سطح را صاف یا خراش دهید. دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است بخواهید یک مورد را سندبلاست کنید. احتمالاً بیشتر از آنچه که فکر می کنید کاربرد دارد. برخی از این گزینه ها را برای تکنیک های سندبلاست در نظر بگیرید.

رنگ نواری

در ایالات متحده، تقاضای صنعت پوشش از سال 2016 تا 2021 به طور متوسط 3 درصد افزایش یافته است. هنگامی که نمی خواهید پوشش یا رنگ خاصی یک سطح را بپوشاند، فرآیند سندبلاست یک روش مرسوم مرمت است. از بین بردن خوردگی و رنگ از روی یک وسیله با تمیز کردن سنتی سخت است. سندبلاست به حذف رنگ و زنگ از خانه ها، ماشین آلات و سایر سطوح کمک می کند. این فرآیند قادر است رنگ را بدون آسیب رساندن به لایه پایه حذف کند.

ابزار تمیز

از تکنیک های سندبلاست برای تمیز کردن ابزار و ابزار بزرگ و کوچک استفاده شده است. این یک فرآیند ایده آل برای تمیز کردن ابزار فلزی است. به عنوان مثال، آچار زنگ زده را می توان به سرعت و به راحتی با سندبلستر تمیز کرد. علاوه بر این، سندبلاست برای ماشین‌هایی که به دلیل گرفتگی گریس، کثیفی و روغن به طور موثر کار نمی‌کنند، ایده‌آل است. این فرآیند نه تنها دستگاه را تمیز می‌کند، بلکه به عملکرد صحیح آن کمک می‌کند و سایش و خرابی را کاهش می‌دهد.

ابزارهای صاف و پولیش

هنگامی که یک مورد را سندبلاست می کنید، نه تنها آن را تمیز می کند، بلکه آن را درخشان و جلا می دهد. هر زمان که قطعه‌ای دارید که فرز روی آن دارد که مانع از استفاده صحیح از آن می‌شود، می‌توانید آن را سندبلاست کنید تا بی‌نظمی‌ها و مواد اضافی از بین برود. سندبلاست همچنین می تواند به صاف کردن لبه ها برای حفظ شکل یک آیتم کمک کند.

بهبود بتن

سندبلاست اهداف زیادی دارد، از جمله تمیز کردن خیابان ها، معابر، پیاده روها و سایر سطوح بتنی. بنابراین اغلب، این فضاها نادیده گرفته می شوند و می توانند از یک سندبلاست خوب بهره مند شوند. این باعث تمیز نگه داشتن آن و کاهش تصادفات بدون هدر رفتن آب می شود. در اینجا فقط چند مورد استفاده برای فرآیند سندبلاست ذکر شده است. اگر فکر می کنید برنامه ای دارید که می تواند از سندبلاست کامل بهره مند شود، با متخصصان ما تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر با تیم ما تماس بگیرید. شماره تماس: 47951 021

منبع: THE BEST SANDBLASTING USE CASES

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.