مقالات

ترمیم رنگ پودری آسیب دیده

رنگ پودری برای دوام مثال‌زدنی و مقاومت عالی در برابر آب و هوا، مواد شیمیایی و دیگر آلودگی‌ها معروف است. هر چند بهترین کیفیت رنگ پودری ها هم با گذر زمان دچار آسیب می‌شوند. این امر باعث می‌شود که شما نیاز به تعمیر پوشش پودری بگیرید.

یکی از مشکلات رایج انباشت آلاینده های سطحی است که می‌تواند منجر به تراشیدن شود. خوشبختانه تعمیر پوشش خرد شده می‌تواند روشی نسبتا آسان داشته باشد. این مقاله راجع به ترمیم خراش رنگ پودری است.

۱- تمام رنگ پودری آسیب دیده و پوسته پوسته شده را با استفاده از برس سیمی یا چاقو پاک کنید. با یک سمباده شنی تکه‌های چسبیده را به‌خوبی از بین ببرید. از سمباده شنی باکیفیت استفاده کنید چرا که استفاده از سمباده درشت باعث ایجاد خراش روی سطح می‌شود.

۲- محل تعمیر را با یک چرخ دستی یا برس سیمی به فلز برهنه تبدیل کنید. با تراش دادن سطح را صاف و یکنواخت کنید. قبل از مرحله‌ی بعدی تمام گرد و غبار حاصل از تراش را به‌خوبی پاک کنید.

۳- دور تا دور محل آسیب دیده رنگ پودری را با نوار بپوشانید. از یک چسب با کیفیت بالا استفاده کنید تا متریال شما بعد از کندن آن آسیب نبیند.

۴- یک پرایمر زینک قوی بر روی سطح مورد نظر استفاده کنید. این کار اجباری نیست اما ما توصیه می‌کنیم که حتما آن را انجام دهید. کیفیت نهایی بسیار متفاوت خواهد شد. پوشش مایع را با استفاده از یک برس بر روی سطح اعمال کنید. لایه‌ها را بسیار نازک کار کنید تا به ضخامت مورد نظر خود برسید.

۵- حالا با استفاده از یک اسپری رنگ مورد نظر خود را روی سطح بزنید. دقت کنید که حتما پوشش قبلی خشک شده باشد.

رنگ پودری با بیش از سی سال سابقه

وقتی شما از خدمات رنگ پودری تهران استفاده می‌کنید تنها یک محصول دریافت نمی‌کنید. شما حاصل سی سال تجربه را از ما دریافت می‌کنید. شما می‌توانید روی کیفیت محصول نهایی ما حساب باز کنید. ما می‌توانیم رنگ پودری بدون محدودیت وزنی با طول بیست متر را به شما تحویل دهیم.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه اطلاعات ما مراجعه کنید.

منبع: Field Repair of Damaged Coatings

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.