مقالات

تقاضا برای رنگ پودری تقویت شده در حال افزایش است!

تقاضا برای رنگ پودری تقویت شده در حال افزایش است!

تولید کنندگان بیشتری برای کمک به محافظت از محصولات خود، رنگ پودری تقویت شده را انتخاب می کنند. رنگ پودری ارزش غیر قابل انکاری به محصولات فلزی می افزاید.

اکثر تولید کنندگان از ارزشی که رنگ پودری تقویت شده می تواند به محافظت از اجزای محصول و محصول نهایی آنها کمک کند آگاه هستند، اما بسیاری از این یک چیز آگاه نیستند!

مزایای استفاده از رنگ پودری

رنگ پودری آن لمس حرفه ای تمام شده را به اجزا و محصولات اضافه می کند. پوششی را ارائه می دهد که در برابر خرد شدن، ترک خوردن و خوردگی مقاومت می کند. می توان آن را در طیف رنگی اعمال کرد تا زیبایی به محصولات اضافه شود.

این عملیات تکمیلی می تواند عیوب فلزات را پنهان کند، یک روکش بافت یا صاف، یک روکش مات، یک روکش براق بالا و موارد دیگر اضافه کند. این می تواند راه حل تکمیلی ایده آل برای طیف گسترده ای از فلزات باشد تا به محافظت، زیبایی، افزایش دوام و طول عمر کمک کند.

در اینجا چیزی است که احتمالاً در مورد رنگ پودری حرفه ای نمی دانستید
رنگ پودری یک انتخاب محیطی خوب است. این پوشش ها انتشار VOC صفر دارند. این فرآیند هیچ انتشار ترکیبات آلی فراری ایجاد نمی کند. بر خلاف رنگ آمیزی رنگ پودری، آلاینده های مضر VOC را آزاد نمی کند.

فرآیند بدون حلال زباله های خطرناک کمتری تولید می کند. این می تواند گزینه سازگارتر با محیط زیست نسبت به اسپری سنتی روی سطوح رنگ باشد. ذرات ریز روی سطوح فلزی اسپری می شوند و سپس حرارت داده می شوند تا با سطح پیوند ایجاد کنند. این فرآیند منجر به استفاده 92٪ از مواد خام می شود که البته به معنای ضایعات کمتر در پردازش است.

برای تولیدکنندگانی که متعهد به کاهش ردپای کربن کلی خود هستند، رنگ پودری یک گزینه عالی است.

مصرف کنندگان آن را دوست دارند
مصرف کنندگان باهوش از تولیدکنندگان می خواهند که از فرآیندهای سازگار با محیط زیست در تولید خود استفاده کنند و رنگ پودری را به عنوان روکشی که به خوبی با آن مطابقت دارد، استفاده کنند. این یک روکش بادوام با کیفیت بالا ارائه می کند که نیاز به کاهش انتشار VOC را نیز رعایت می کند.

این گزینه تکمیلی مقرون به صرفه برای طیف گسترده ای از اجزا و محصولات ایده آل است. افزایش تقاضا برای رنگ پودری تقویت‌شده با توجه به ارزشی که ارائه می‌دهد و دوستی با محیط‌زیست جای تعجب ندارد.

برای اطلاعات بیشتر با تیم ما تماس بگیرید. شماره تماس: 47951 021

منبع: THE DEMAND FOR ENHANCED POWDER COATING IS ON THE RISE!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.