مقالات

درباره انواع رنگ های پودری بیاموزید

درباره انواع رنگ های پودری بیاموزید

هنگامی که صحبت از رنگ پودری می شود، انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارد، از جمله انواع رنگ های پودری می توان از پلی استرها، اپوکسی ها، فلوروپلیمرها و موارد دیگر نام برد. ایده خوبی است که در مورد انواع رنگ پودری مطلع شوید تا دقیقا بدانید چه نوع رنگی برای چه نوع قطعه ای مناسب است. هر نوع رنگ پودری مزایا و معایب خاص خود را دارد، بنابراین مهم است که پوشش مناسب را برای محصول خاص خود تهیه کنید.

انواع خاصی از رنگ پودری برای فضای باز بهتر است، در حالی که برخی دیگر با مبلمان و لوازم داخلی عالی کار می کنند. برای آشنایی با انواع مختلف رنگ پودری به ادامه مطلب مراجعه کنید، سپس می توانید مشکلات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

رنگ پودری فلوروپلیمر

رنگ های پودری فلوروپلیمر به دلیل با دوام بودن در اکثر شرایط آب و هوایی شناخته شده هستند، به همین دلیل است که بسیاری از مردم استفاده از آنها را در ساختمان ها و سایر محصولات فضای باز انتخاب می کنند. با استفاده از رنگ پودری فلوروپلیمر، معمولاً می توانید مطمئن باشید که محصول نهایی رنگ پررنگ خود را حفظ می کند. بخش های زیادی از خانه شما وجود دارد که می تواند از پوشش پودری فلوروپلیمر بهره مند شود، از جمله طاقچه پنجره ها، درها، بیرون سوله ها و موارد دیگر.

رنگ های پودری فلوروپلیمر معمولاً فقط به یک لایه رنگ نیاز دارند که می‌تواند به صرفه‌جویی در زمان و هزینه کمک زیادی کند.

پودرهای اپوکسی

رنگ پودری اپوکسی معمولاً در ابزارهای تولیدی از جمله مته های نفت استفاده می شود. این به این دلیل است که اپوکسی ها بسیار بادوام هستند. از آنجایی که اپوکسی ها می توانند به راحتی به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید محو شوند، بهتر است از آنها برای تجهیزاتی استفاده شود که بیشتر اوقات در داخل خانه می مانند یا در سایه هستند. اپوکسی ها در برابر بسیاری از انواع مختلف مواد شیمیایی مقاوم هستند و آنها را به یکی از محبوب ترین انواع رنگ پودری تبدیل می کند.

ترک خوردگی و انواع دیگر آسیب‌ها می‌تواند برای پوشش‌های پودری اپوکسی در صورت قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید برای مدت طولانی اتفاق بیفتد. به همین دلیل، گاهی اوقات از اپوکسی ها به عنوان رنگ پایه، و برای لایه های بالایی از رنگ های پودری مختلف استفاده می شود.

پلی استرها

رنگ پودری پلی استر برای استفاده در مبلمان فضای باز، تجهیزات لوله کشی و موارد دیگر عالی است. این نوع پوشش پودری به دلیل مقرون به صرفه بودن و تنوع گزینه های رنگی معروف است. به لطف این گزینه های رنگی زیاد، می توانید به راحتی هر مبلمان یا دروازه ای را در حیاط خود با لایه ای از رنگ پودری پلی استر رنگ کنید.

رنگ پودری پلی استر نوع دیگری است که در برابر انواع آب و هوا مقاوم است. این نوع پوشش های پودری پلی استر گاهی تا یک دهه عمر می کنند!

مخلوط

برخی از افراد برای محصولات خاصی ترکیب پلی استر و پودر اپوکسی را انتخاب می کنند. این کار به امید بهره مندی از هر دو نوع رنگ پودری انجام می شود. انواع محصولاتی که از مخلوط های رنگ پودری سود می برند می توانند متفاوت باشند، اما اغلب در مبلمان داخلی، ماشین لباسشویی، خشک کن، قفسه بندی و موارد دیگر استفاده می شود. افزودن یک رنگ پودری مخلوط به چندین لوازم خانگی می تواند ظاهر خانه شما را یکدست تر کند.

برای اطلاعات بیشتر با تیم ما تماس بگیرید. شماره تماس: 47951 021

منبع: Learn About the Different Powder Coating Finishes

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.