مقالات

رنگ کوره 101: آنچه شما باید بدانید

رنگ-پودری-101-آنچه-شما-باید-بدانید

تا آنجایی که تکمیل می شود، رنگ کوره یک فرآیند تکمیل خشک است که بیش از 15٪ از کل بازار تکمیل صنعتی را تشکیل می دهد. محبوبیت آن به دلایل مختلفی در حال افزایش است، اما هنوز در خارج از خود صنعت تکمیل ناشناخته است.

قبل از اینکه اصطلاحات صنعتی را حذف کنیم، در ابتدا با دانش مفهومی شروع می‌کنیم که به شما کمک می‌کند رنگ کوره را با اطلاعاتی که مستقیماً از دهان صنعت رنگ کوره حرفه‌ای دریافت می‌کند، درک کنید. بیا شروع کنیم.

رنگ کوره چیست؟

این یک فرآیند تکمیل خشک است. در جایی که یک رنگ مایع یک کاربرد رنگ مرطوب است، رنگ کوره خشک یک رزین پلیمری است که با چندین عنصر دیگر ترکیب شده و حرارت داده شده و با هم مخلوط شده است. سپس اجازه داده می شود تا خنک شوند و محصول خنک شده به پودر مورد استفاده برای پوشش محصول تبدیل می شود. درست مانند آن، پودر اکنون آماده است تا سرنوشت خود را برآورده کند.

رنگ کوره چگونه کار می کند؟

هنگامی که پودر برای اعمال روی سطح آماده شد، معمولاً از طریق فرآیندی به نام رسوب اسپری الکترواستاتیک استفاده می شود. از طریق این فرآیند بر روی سطوح فلزی اعمال می شود، ذرات پودر به صورت الکترواستاتیک شارژ می شوند و به سطح فلز زمین شده جذب می شوند. پس از اعمال، قطعات پوشش داده شده با پودر به یک کوره می روند که در آن گرما باعث می شود پوشش یک پیوند فوق العاده قدرتمند در سطح مولکولی ایجاد کند.

چرا رنگ کوره تهیه کنیم؟

رنگ کوره فوق العاده قوی است و عالی به نظر می رسد. در واقع، احتمالاً بیش از آنچه که می دانید، با محصولاتی با پوشش کوره‌ای تعامل داشته اید. دوام بیشتری نسبت به رنگ مایع دارد و همانطور که بعداً با جزئیات بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد، برای محیط زیست بسیار بهتر است و به عنوان یک گزینه تکمیلی پایدار محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

در مقالات آینده، در مورد پیچیدگی‌های صنعت رنگ کوره‌ای بیشتر توضیح خواهیم داد. امروز به اصول اولیه پرداختیم. از آنجا، میزان استفاده از رنگ کوره‌ای تنها در حال افزایش است.

برای اطلاعات بیشتر با تیم ما تماس بگیرید. شماره تماس: 47951 021

منبع: POWDER COATING 101: WHAT YOU NEED TO KNOW

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.