مقالات

سبزترین پوشش: روش هایی که رنگ پودری از نظر محیط زیست است

سبزترین-پوشش-روش-هایی-که-رنگ-پودری-از-نظر-محیطی-آگاه-است

فشار برای شرکت ها برای آگاهی بیشتر از محیط زیست گامی مثبت در جهت درست است. اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است که فرآیندهایی را تمرین کنیم که برای ما یا دنیای اطراف ما مضر نیستند. با این حال، با صنایعی که با مقادیر زیادی مواد شیمیایی کار می‌کنند، برداشتن گام‌هایی در این مسیر می‌تواند به‌طور قابل توجهی دشوار باشد.

در صنعت تکمیل حرفه ای، بسیاری از خدمات به طور گسترده به عنوان آگاهانه از محیط زیست تلقی نمی شوند. در بسیاری از مواقع، منتقدان نیز درست خواهند بود. با این حال، رنگ پودری حرفه‌ای پاسخی به این منتقدان است و اکنون روش تکمیلی رو به رشدی است که سازگار با محیط زیست است. ما به شما در مورد چند روش توضیح می دهیم که رنگ پودری تقویت شده سبز جدید است.

هوای تازه
بوی رنگ مایع تازه به کار رفته را استشمام کرده اید. حتی ممکن است از آن کمی سرگیجه داشته باشید. ترکیبات آلی فرار (VOCs) در هنگام خشک شدن رنگ در هوا منتشر می‌شوند و برای تنفس مناسب نیستند. پوشش‌های پودری فاقد حلال‌های خطرناک هستند و انتشار VOC ناچیز دارند، که تقاضا برای فرآیند تکمیل سازگار با محیط زیست را افزایش داده است.

مهار زباله های سمی
ما متوجه شدیم که استفاده از هر چیزی به جز رنگ پودری شبیه به ریختن پلوتونیوم است. مطمئناً اینطور نیست، اما وقتی رنگ مایع از سطوح پاک می‌شود، مواد حاصل که باید دور ریخته شوند هم برای کارکنان و هم برای محیط زیست خطرناک هستند. به علاوه، حذف رنگ مایع اغلب به مواد شیمیایی خطرناک برای پاک کردن آنها نیاز دارد. از طرف دیگر، رنگ پودری را می توان با هوای فشرده یا پارچه خیس جدا کرد (به شرطی که هنوز خشک نشده باشد) و گرد و غبار مضر نباشد. تمام چیزی که برای دفع نیاز دارید یک جارو، خاک انداز و سطل زباله است.

بازیافت، کاهش، بازیابی
هنگامی که از رنگ مرطوب استفاده می شود، تمام است. از سوی دیگر، رنگ پودری قابل بازیافت و استفاده مجدد است. از طریق فرآیندی به نام احیای پودر، پودری که در طول کاربرد به سطح نمی‌چسبد را می‌توان جارو کرد و دوباره استفاده کرد. البته، تغییراتی در رنگ وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، اما به طور کلی، هر پودری که به صورت غیرخودی اسپری شده است را می توان بارها و بارها جمع آوری و استفاده کرد. بنابراین، شاید بیرون انداختن آن بهترین گزینه هنگام تمیز کردن مغازه نباشد.

رنگ پودری پیشرو در صنعت تکمیل سازگار با محیط زیست است. با گذشت زمان، هدف این است که تا حد امکان محصولات مضر برای محیط زیست را به حداقل برسانیم، اما رنگ پودری تا کنون رهبر بلامنازع خود باقی مانده است.

برای اطلاعات بیشتر با تیم ما تماس بگیرید. شماره تماس: 47951 021

منبع: THE GREENEST COAT: WAYS POWDER COATING IS ENVIRONMENTALLY CONSCIOUS

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.