مقالات

محصولات روزمره که نیاز به پوشش پودری دارند

محصولات روزمره که نیاز به پوشش پودری دارند

از لحظه‌ای که بیدار می‌شوید تا لحظه‌ای که زنگ ساعت خود را برای تکرار آن روز بعد تنظیم می‌کنید، با صدها مورد مواجه می‌شوید که پوشش پودری را دریافت می‌کنند. بیایید محصولات روزمره ای که نیاز به پوشش پودری دارند را بررسی کنیم تا بفهمیم که این فرآیند چه مزایایی دارد.

رینگ ماشین
یکی از دلایل اصلی که برخی از اقلام نیاز به پوشش پودری دارند، آب و هوا است. پوشش پودری در طول سال از شرایط آب و هوایی سخت محافظت می کند. این برای کسانی که در بخشی از جهان زندگی می کنند که در آن هر چهار فصل بسیار متفاوت است، حیاتی است.

هوای زمستان برای وسیله نقلیه شما، به ویژه چرخ ها و رینگ های شما دشوار است. بین شرایط مرطوب برف و نمکی که برای از بین بردن آن لازم است، رینگ های شما می توانند در معرض خوردگی باشند یا بدون پوشش پودری شروع به پوسته پوسته شدن کنند.

مبلمان پاسیو
استراحت کردن در فضای باز در طول فصل تابستان خوب است و اجازه می‌دهید آفتاب پوست شما را در حالی که روی مبلمان زیبای پاسیو می‌نشینید، ببوسد. با این حال، این مبلمان و محصولات روزمره بدون پوشش پودری راحت و طولانی نخواهد بود.

اگر آب و هوای ناآرامی در منطقه شما حاکم است، مانند رینگ ها، باید از وسایل پاسیو خود مراقبت ویژه ای داشته باشید. روکش پودری صندلی‌ها، کاناپه‌ها و میزهای شما را تقویت می‌کند تا اطمینان حاصل شود که برای سال‌ها به همان اندازه نو به نظر می‌رسد.

لوازم اداری
شما می توانید کتهای کوچک را در دفاتر در سراسر جهان ببینید. آنها به دلیل انعطاف پذیری بسیار گسترده و قابل اعتماد هستند. کتهای انگشتی با روکش پودری دارای روکش قوی و بدون مواد شیمیایی هستند که بهتر از رنگ است.

شما می توانید همین را برای سایر لوازم مانند برخی از مدادهای مکانیکی بگویید. خارج از مزایای معمولی، لوازم اداری با پوشش پودری برای تولید انبوه ساده مفید است و به سود شرکت کمک می کند.

اسباب بازی های کودک
پوشش پودری روی اسباب‌بازی‌های کودکان چیزی است که بسیاری از مردم به آن فکر نمی‌کنند زیرا فکر نمی‌کنند دو و دو را کنار هم بگذارند. چیزی که می توانیم با قطعیت در مورد کودکان بگوییم این است که چیزی وجود ندارد که آنها در دهان خود نگذارند. این می تواند منجر به خوردن مواد شیمیایی مضر توسط کودک شود، اگر یک مورد حاوی آنها باشد. خوشبختانه، مواد شیمیایی خطرناک در مورد پوشش پودری نگران کننده نیستند، با توجه به اینکه پوشش عاری از سموم است.

اسباب‌بازی‌های کودکان با پوشش پودری، مانعی غیرقابل نفوذ بین اسباب‌بازی‌ها و دهان کودکان ایجاد می‌کند. نیازی نیست نگران باشید که ممکن است به طور تصادفی قسمت هایی از تخت خواب یا اسباب بازی مورد علاقه خود را ببلعند.

برای اطلاعات بیشتر با تیم ما تماس بگیرید. شماره تماس: 47951 021
منبع: EVERYDAY PRODUCTS THAT REQUIRE POWDER COATING

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.