مقالات

چرا دستگاه های پزشکی نیاز به پوشش های محافظ دارند

چرا دستگاه های پزشکی نیاز به پوشش های محافظ دارند

خدمات پوشش پودری برای طیف وسیعی از کاربردها و صنایع مفید است. در واقع، سیستم مراقبت های بهداشتی ما برای اطمینان از بهترین نتایج پزشکی بر این روش های پیشگیرانه تکیه می کند. در ادامه بخوانید تا بدانید چرا دستگاه های پزشکی به پوشش های محافظ نیاز دارند.

بهداشت بهینه دستگاه پزشکی را تضمین می کند
شاید رعایت بهداشت اولین اولویت در مراقبت های بهداشتی باشد. هر وسیله، وسیله یا شیئی که با بیمار در تعامل باشد باید به طور استثنایی تمیز باشد. این امر شانس عفونت و عوارض بعد از عمل را تا حد زیادی کاهش می دهد و موفقیت کلی مراکز مراقبت بهداشتی را افزایش می دهد. متأسفانه، پلاستیک ها و سایر مواد متخلخل مورد استفاده برای ساخت دستگاه های پزشکی خاص در نگهداری باکتری ها، آلاینده ها و سایر خطرات بدن متخصص هستند. خوشبختانه، روکش های محافظ متشکل از مواد بسیار بهداشتی می توانند حفاظت بهداشتی قابل توجهی را برای دستگاه های پزشکی ایجاد کنند.

از زیست سازگاری مناسب پشتیبانی می کند
تقریباً هر وسیله یا ابزار پزشکی از حداقل یک ماده ساخته شده است که به صورت خام برای بافت انسان و بدن سمی است. در دنیای مراقبت های بهداشتی، این مواد زیست سازگاری ضعیفی دارند. نمونه هایی از مواد بالقوه مضر تجهیزات پزشکی شامل هر چیزی با ویژگی های ترومبوژنیک، سمی، آنتی ژنیک، جهش زا یا سرطان زا است. علاوه بر این، فلزات با بافت نرم و رسانای الکتریکی بالا در داخل بدن انسان به سرعت خورده و تجزیه می شوند. با این حال، ترکیب اکثر پوشش ها و پرداخت ها زیست سازگار و برای استفاده بدن ایمن است. شما می توانید با پوشش محافظ، یک مانع محافظ پاک نشدنی بین بافت ارگانیک و مواد بالقوه مضر ایجاد کنید.

از خوردگی و تخریب جلوگیری می کند
همانطور که در بالا ذکر شد، برخی از مواد تجهیزات پزشکی، به ویژه فلزات مختلف، با بدن انسان تعامل ضعیفی دارند. متأسفانه، این مواد خام نیز به طور باور نکردنی در برابر خوردگی و تخریب آسیب پذیر هستند. با گذشت زمان، هوا با فلزات محافظت نشده تعامل می کند و یک واکنش شیمیایی روی سطح ایجاد می کند و در نتیجه زنگ می زند. از آنجایی که بسیاری از وسایل پزشکی وارد بدن ما می شوند، این تجهیزات باید عاری از آلاینده های فلزی اکسید شده باشند. خوشبختانه، روکش‌های محافظ، محافظت عالی در برابر خوردگی جوی و حتی سایش و پارگی معمولی آهسته ایجاد می‌کنند و ایمنی بهتر بیمار و طول عمر تجهیزات را تضمین می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر با تیم ما تماس بگیرید. شماره تماس: 47951 021

منبع: WHY MEDICAL DEVICES NEED PROTECTIVE FINISHES

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.