مقالات

چرا رنگ پودری برای بیلبوردها خوب است؟

چرا رنگ پودری برای بیلبوردها خوب است؟

رنگ پودری برای بیلبوردها یک فرآیند تکمیلی یا رنگ آمیزی است که معمولاً روی فلزات استفاده می شود. یک پودر خشک به صورت الکترواستاتیک شارژ می شود و روی سطح مورد نظر، معمولاً یک فلز، که به زمین متصل است، اسپری می شود.

ذرات باردار پودر به سمت سطح فلزی کشیده می شوند و این فرآیند با گرم کردن جسم فلزی تکمیل می شود و باعث می شود مولکول های پودر با سطح فلز پیوند بخورند و پوسته بیرونی را تشکیل دهند.

قرارداد با یک شرکت با تجربه در زمینه خدمات رنگ پودری مزایای متعددی دارد و همچنین کاربردهای تجاری متعددی برای آن وجود دارد. یکی از این موارد استفاده از رنگ های پودری برای اهداف تبلیغاتی است. در اینجا دلیل ایده آل بودن رنگ های پودری برای استفاده در تابلوهای تبلیغاتی را برای شما شرح می دهیم.

دوام

پوشش های پودری معمولاً دوام بیشتری نسبت به رنگ های مایع دارند. این به دلیل فرآیند اتصال مولکولی است که در طول اعمال و پخت رنگ های پودری رخ می دهد. یک بیلبورد معمولاً در فضای باز قرار می گیرد و در هوا بلند می شود، به این معنی که در معرض آفتاب، باد، باران، تگرگ و برف قرار می گیرد و مقاومت آن اهمیت بیشتری پیدا می کند.

انتخاب رنگ و جلوه ها

به دلیل فرآیند اعمال رنگ های پودری، می توانید هر رنگ یا ترکیب رنگی را که دوست دارید برای بیلبورد خود انتخاب کنید. علاوه بر آن، رنگ های پودری می توانند مجموعه وسیعی از جلوه های ویژه را ارائه دهند که در انواع یک مرحله ای یا دو مرحله ای وجود دارد. هدف شما این است که بیلبورد خود را متمایز کنید و چشم رهگذران را به خود جلب کنید و رنگ آب نباتی دو رنگ، رگه ای یا روکش فلزی یکی از راه های انجام این کار است.

باعث صرفه جویی در زمان می شود

در مقایسه با رنگ های مایع، فرآیند حرارت دادن یا پخت که برای آب بندی در رنگ پودری ضروری است، بسیار سریعتر انجام می شود. اگر تصمیم بگیرید که به دلیل فروش یا به دلیل اینکه کسب و کار شما بسیار فصلی است، می خواهید چندین بیلبورد را به طور همزمان نصب کنید، می توانید وارد عمل شوید.

مقرون به صرفه

پرداخت همزمان چند بیلبورد می تواند کمی گران تمام شود. اگر می خواهید چندین بیلبورد برای چندین ماه نصب کنید، هزینه آن ده ها هزار دلار خواهد بود. اما از آنجایی که ساخت رنگ های پودری آنقدر طول نمی کشد، هزینه کار مرتبط با آنها کمتر است. دوام رنگ های پودری همچنین نیاز به هرگونه تعمیر و نگهداری روی بیلبوردهای شما را پس از نصب آنها کاهش می دهد.

برای محیط زیست بهتر است

رنگ های پودری شامل حلال‌های حاوی ترکیبات آلی فرار مخوف (VOCs) که در اکثر رنگ‌های مایع وجود دارد نمی‌شوند. VOC های موجود در رنگ های مایع می توانند هوایی را که تنفس می کنیم آلوده کرده و مواد زائد غیر ضروری تولید کنند. رنگ های پودری در یک محیط دربسته انجام می‌شوند که آلودگی هوا را به شدت محدود می‌کند و هر پودر اضافی که در طول فرآیند اعمال استفاده می‌شود برای استفاده در آینده جمع‌آوری می‌شود. برای پروژه ای به اندازه بیلبوردها، این می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

برای اطلاعات بیشتر با تیم ما تماس بگیرید. شماره تماس: 47951 021

منبع: How to implement key lean manufacturing methods?

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.