مقالات

چه زمانی باید خدمات رنگ پودری را دریافت کنید

چه زمانی باید خدمات رنگ پودری را دریافت کنید

به عنوان یک تولید کننده، شما دو راه برای پایان دادن به محصولات خود دارید – رنگ مایع یا خدمات رنگ پودری. اگرچه این دو پوشش در درجه اول از محصولات شما محافظت و تزئین می کنند، رنگ مایع سنتی در نظر گرفته می شود و اکنون تولید کنندگان به دنبال بهترین رنگ پودری هستند.

طبق گزارش Powdercoating.org، خدمات رنگ پودری بیش از 15 درصد از بازار تکمیل صنعتی را به خود اختصاص داده است. کاربران آن را دوست دارند زیرا رنگ سخت تر و سخت تری ارائه می دهد. اگر هنوز از رنگ مایع استفاده می کنید، ممکن است به شدت از دست بدهید. ممکن است بخواهید در شرایط زیر از بهترین رنگ پودری استفاده کنید.

  1. زمانی که محصول عظیمی دارید و می خواهید در زمان خود صرفه جویی کنید
    برخلاف رنگ رنگ، رنگ پودری به زمان زیادی برای پخت نیاز ندارد، به این معنی که می توانید کارهای زیادی انجام دهید. به طور دقیق، تقریباً 10 تا 15 دقیقه طول می کشد تا درمان شود. از طرف دیگر، پوشش رنگ می تواند از چند ساعت تا یک روز کامل طول بکشد.

رنگ پودری همچنین باعث صرفه جویی در زمان می شود زیرا ضایعات زیادی را که مستلزم زمان تمیز کردن اضافی است بر جای نمی گذارد. در صورت ضایعات، می توانید مجدداً از آن استفاده کنید و در هزینه های طولانی مدت صرفه جویی کنید.

  1. هنگام کار بر روی محصولات رده بالا که به کیفیت فوق العاده نیاز دارند
    رنگ پودری پوشش یکنواختی را روی محصولات شما ایجاد می کند و ظاهری یکنواخت به آنها می بخشد. این فرآیند از بارهای الکترواستاتیک برای چسباندن رنگ روی محصولات شما استفاده می کند و احتمال پوشش ناهموار را که بیشتر هنگام اعمال رنگ های مایع رخ می دهد، از بین می برد. علاوه بر یکنواختی، بهترین رنگ پودری در حفظ رنگ نیز عالی است – رنگ برای مدت طولانی‌تری تازه‌تر و روشن‌تر می‌ماند.
  2. زمانی که می خواهید از دودهای بالقوه مضر جلوگیری کنید
    اگر در گذشته از رنگ‌های مایع استفاده کرده‌اید، می‌دانید که بیشتر آنها بخارهایی تولید می‌کنند که ممکن است همیشه خوشایند نباشد. ترکیبات آلی فرار (VOCs) موجود در این رنگ‌ها خطرناک هستند و می‌توانند باعث واکنش‌های آلرژیک در افراد حساس شوند. بدتر از آن، VOC ها محیط زیست را آلوده می کنند و گیاهان و حیات را به خطر می اندازند. بهتر است برای جلوگیری از همه این مشکلات بهترین رنگ پودری را انتخاب کنید.

بدیهی است که اگر می خواهید به موفقیت بزرگی دست یابید، از راحتی آن لذت ببرید و در زمان و هزینه صرفه جویی کنید، رنگ پودری راهی است که باید طی کنید. اگر هنوز از پوشش مایع قدیمی استفاده می کنید، می خواهید به رنگ پودری روی بیاورید. برای راه حل های عالی برای نیازهای پوشش خود امروز با ما تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر با تیم ما تماس بگیرید. شماره تماس: 47951 021

منبع: WHEN YOU SHOULD GET POWDER COATING SERVICES

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.