مقالات

چه چیزی رنگ های پودری را بسیار عالی می کند؟ چرا رنگ پودری؟

چه چیزی رنگ های پودری را بسیار عالی می کند؟

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا صنایع رنگ های پودری را به عنوان روکش انتخاب می کنند. به عنوان مثال، این پوشش‌ها فاقد حلال هستند و انتشار ترکیبات آلی فرار (VOC) ناچیزی دارند. این آنها را کاملاً سازگار با محیط زیست می کند و این یک مزیت بزرگ است. در اینجا برخی از مزایای پوشش های پودری و دلایل عالی بودن آن آورده شده است.

چرا رنگ پودری؟

دوام

بنابراین، چرا یک رنگ پودری تهیه کنید؟ چرا رنگ پودری؟ خوب، اولاً، پوشش‌های پودری نتایج بسیار بادوامی دارند. روکش سختی که بیرون می آید نه تنها از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است، بلکه کاملا محافظ نیز می باشد. پوشش های پودری مقاومت قابل توجهی در برابر ضربه، مواد شیمیایی و آب و هوای شدید نشان می دهند. این بر خلاف انواع دیگر پوشش‌ها است که هر از گاهی نیاز به تازه‌سازی دارند. تحقیقات نشان می دهد که پوشش های پودری می توانند به عنوان عایق نیز عمل کنند. علاوه بر این، آنها رنگ را برای مدت بسیار طولانی حفظ می کنند. حتی پس از قرار گرفتن در شرایط سخت، رنگ مانند روز اول زنده و درخشان باقی می ماند.

بهره وری

فرآیند استفاده از پودر روی سطوح از انرژی الکترومغناطیسی استفاده می کند. این از هدر رفتن جلوگیری می کند. جدای از آن، اگر پودر توسط یک متخصص با تجربه استفاده شود، برای یک بار استفاده تنها به مقدار کمی پودر نیاز است. در نهایت، با رنگ پودری، نیازی به صبر کردن برای خشک شدن قطعات در بین لایه ها نیست. همه چیز را می توان به یکباره انجام داد و این باعث صرفه جویی در زمان می شود.

توان مالی

رنگ پودری بسیاری از مراحل غیر ضروری را حذف می کند. این همان چیزی است که آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین پرداخت ها تبدیل می کند. جدای از آن، موادی که برای رنگ پودری خریداری می شود، با توجه به مشخصات کار تهیه می شود. در نهایت، همچنین متوجه خواهید شد که پودر بسیار ارزان تر از رنگ است و به فضای ذخیره سازی زیادی نیاز ندارد. اینها برخی از دلایلی است که باعث می شود رنگ پودری عالی باشد. با استفاده از آن، می توانید با هزینه کمتر به یک پایان بسیار عالی دست پیدا کنید.

متوجه خواهید شد که پاسخ های زیادی برای این سوال وجود دارد که چرا یک رنگ پودری تهیه کنیم؟ اگر به یک تطابق رنگ خاص نیاز دارید، این یک روش ایده آل است. این پوشش همچنین می تواند بر روی سطوح مختلف از جمله مس، پلاستیک و آلومینیوم اعمال شود. همچنین برای کاربردهای خارجی نیز مناسب است. با این حال، برای کاربردهای خارجی، ممکن است به درمان بیشتری نیاز باشد تا اطمینان حاصل شود که پوشش با محیط‌های شور سازگار است. اگر مطمئن نیستید که چه نوع رنگ پودری برای کاربرد شما مناسب است، همین امروز با تیم کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر با تیم ما تماس بگیرید. شماره تماس: 47951 021

منبع: WHAT MAKES POWDER COATINGS SO GREAT?

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.