مقالات

چگونه فصول بر رنگ پودری تأثیر می گذارد

چگونه-فصول-بر-رنگ-پودری-تأثیر-می-گذارد

رنگ پودری روشی بادوام و قابل اعتماد برای تکمیل فلز است، خواه برای استفاده بیرونی یا داخلی باشد. مبلمان پاسیو، دکور چمن، ماشین و موتور سیکلت شما همگی از رنگ پودری برای محافظت از فلزات آسیب پذیر در برابر باران، برف و موارد دیگر استفاده می کنند.
اگر رنگ پودری شما لکه‌های سفید یا گچی را نشان می‌دهد یا اگر به روش‌های دیگری در حال خراب شدن است، ممکن است نگران باشید – اما رنگ پودری زمستانه همیشه بهترین گزینه نیست.
در اینجا نگاهی دقیق تر به آنچه باید در مورد اشیاء با رنگ پودری خود و نحوه محافظت از آنها بدانید آورده شده است.

چگونه آب و هوا روی رنگ پودری تأثیر می گذارد

در اینجا برخی از عوامل محیطی که می توانند روی پوشش پودر شما تأثیر بگذارند آورده شده است:

– دما: به طور کلی، دمای ایده آل برای نگهداری محصولات با رنگ پودری بین 65 درجه فارنهایت تا 80 درجه فارنهایت است، اما در عمل، نقاط کمی در این سیاره وجود دارد که در طول سال این امکان وجود دارد. در بیشتر موارد، ما به سادگی باید اذعان کنیم که دما ممکن است هرگز ایده آل نباشد. به همین دلیل است که خوب است اشیاء با رنگ پودری را در دمای شدید در داخل خانه نگهداری کنید. امتیاز: همچنین به محافظت از محصولات در برابر اشعه ماوراء بنفش کمک می کند که می تواند براقیت و رنگ را از بین ببرد.
– رطوبت: اگر رنگ پودری شما در یک منطقه مرطوب کامل شده باشد، می تواند رطوبت را بگیرد و در طول فرآیند پخت آن را به دام بیندازد. این به دلایل کاملاً طبیعی منجر به تغییر رنگ یا رنگ آمیزی می شود – اما ایده آل نیست. برای حفظ بهتر رنگ پودری خود، سعی کنید آن را در محلی با رطوبت 47 تا 55 درصد نگهداری کنید.
– کیفیت: کیفیت رنگ پودری شما نیز مهم است. شما می خواهید با شرکتی همراه شوید که می تواند نمرات پایان پنج تا 10 ساله را ارائه دهد، به جای کیفیت معمولی سطح ابتدایی که ممکن است فقط 18 ماه دوام بیاورد. اگر در حال تحقیق در مورد خدمات رنگ پودری هستید، مطمئن شوید که شرکتی را پیدا کنید که سال‌های آینده پشت کار آنها باشد.
– نوع: در نهایت، نوع رنگ پودری که انتخاب می کنید در مدت زمان ماندگاری آن تاثیر دارد. فلوروپلیمرها معمولاً بهترین انتخاب برای کاربردهای خارج از منزل هستند، زیرا می توانند در برابر اشعه UV، گرما و رطوبت بدون از دست دادن براقیت یا استحکام مقاومت کنند.

اعمال رنگ پودری روی اجسام

چه بخواهید یک شی را با رنگ پودری بپوشانید یا دوباره بپوشانید، سه مرحله اساسی وجود دارد.
ابتدا شیء سندبلاست می شود. این کار آلودگی و زباله و همچنین رنگ یا هر پوشش باقی مانده را از بین می برد. شن یا ذرات دیگر جسم را به فلز لخت تبدیل می کند.
در مرحله بعد، متخصصان رنگ پودری ضد زنگ و پرایمرها را روی جسم اعمال می کنند. این محافظت را بهبود می بخشد.
در نهایت، رنگ پودری اعمال می شود و اجازه می دهد تا خشک شود. به طور معمول، یک جسم باید در معرض حرارت شدید قرار گیرد تا رنگ پودری به درستی عمل کند. مدت زمان ماندن آن در فر و اینکه فر چقدر باید داغ باشد به نوع رنگ پودری انتخاب شده بستگی دارد.
اکنون که می دانید آب و هوا (مخصوصاً آب و هوای زمستانی) بر رنگ پودری تأثیر می گذارد، مطمئن شوید که برای کمک با تیم ما تماس بگیرید. ما مشتاقانه منتظر کمک شما در پروژه بعدی رنگ پودری هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.