مقالات

کدام صنایع می توانند از خدمات رنگ پودری بهره مند شوند؟

کدام صنایع می توانند از خدمات رنگ پودری بهره مند شوند؟

خدمات رنگ پودری نوعی پوشش محافظ است که می تواند تقریباً برای هر نوع فلزی اعمال شود. بسیاری از شرکت ها از رنگ پودری روی محصولات خود استفاده می کنند زیرا سازگار با محیط زیست، بادوام و انعطاف پذیر است.

اما به ویژه کدام صنایع می توانند از استفاده از خدمات پوشش پودری بر روی محصولات خود بیشترین بهره را ببرند؟ در اینجا چند صنعت به غیر از صنعت خودرو وجود دارد که به طور منظم از رنگ پودری استفاده می کنند.

صنعت محصولات مصرفی
رنگ های پودری فقط ظاهر خوبی ندارند. آنها همچنین برای ماندگاری ساخته شده اند. خدمات رنگ پودری با کیفیت بالا، روکشی بادوام ارائه می‌کند که می‌تواند در برابر خراشیدگی، خوردگی، بریدگی و شرایط جوی مقاومت کند.

پس جای تعجب نیست که شرکت‌های صنعت محصولات مصرفی از تکمیل پودر استفاده می‌کنند. از وسایل روشنایی گرفته تا چوب گلف، مبلمان گرفته تا دوچرخه، رنگ پودری راه خود را به هزاران محصول مختلف باز کرده است. حتی مدادهای مکانیکی شما اغلب نوعی رنگ پودری دارند.

صنعت لوازم خانگی
رنگ های پودری همان چیزی است که ظاهر محصول جدید را به دستگاه ها می بخشد. به همین دلیل است که صنعت لوازم خانگی از آنها در کنار و جلوی اجاق گازها، یخچال ها و آبگرمکن های خود استفاده می کند.

در واقع، حتی به اندازه کافی رایج است که رنگ پودری را به عنوان جایگزینی برای لعابی که در ماشین لباسشویی و خشک کن استفاده می شود، ببینیم.

صنعت ساخت و ساز
صنعت ساختمان با کثیفی‌ها، زباله‌ها و مواد مشابه مرتبط با آب و هوا سر و کار دارد، جایی که روکش‌های پودری وارد می‌شوند. سازندگان به دلیل ماهیت طولانی مدت و مقاومت در برابر اشعه‌های UV و خراش، از پوشش‌های پودری استفاده می‌کنند. این مقاومت به این معنی است که محصولات و فلزات را می توان در فضای باز بدون آسیب به پوشش استفاده کرد.

سازندگان و پیمانکاران همچنین از رنگ پودری استفاده می کنند زیرا در رنگ های مختلف موجود است، به این معنی که در یافتن پوشش های موجود کار کمتری برای انجام دادن وجود دارد.

به دنبال خدمات رنگ پودری حرفه ای در منطقه خلیج هستید؟
پوشش صنعتی عمومی ممکن است بر صنعت رنگ پودری تسلط داشته باشد، اما بازار مبلمان در حال افزایش است. در واقع، انتظار می‌رود که تقاضای رنگ پودری در مبلمان تا سال 2020 بیش از 7.6 درصد رشد کند.

برای اطلاعات بیشتر با تیم ما تماس بگیرید. شماره تماس: 47951 021

منبع: WHICH INDUSTRIES CAN BENEFIT FROM POWDER COATING SERVICES?

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.