مقالات

یک راهنمای سریع برای انتخاب روش ماسک کردن با رنگ پودری

یک راهنمای سریع برای انتخاب روش ماسک کردن با رنگ پودری

پوشش اجزای فلزی از بخش‌های آبکاری نشده یک آیتم محافظت می‌کند و استفاده مداوم از آنها را تضمین می‌کند. با پوشاندن دقیق مناطق، می توانید مطمئن شوید که پوشش در محل دقیق خود قرار می گیرد. سه روش ماسک کردن با رنگ پودری وجود دارد، بنابراین اجازه دهید این راهنمای سریع برای انتخاب روش رنگ پودری بهترین گزینه را انتخاب کند.

داستان نوار
روش پوششی که بیشتر به آن قبل از رنگ پودری متکی است، نوار چسب است. نوار درگیر یک نوار معمولی نیست که به شما امکان می دهد هدایا را بپیچید یا عینک های شکسته را تعمیر کنید. در عوض، نوار ماسک نواحی بزرگ و مسطحی را می پوشاند که می توانند دمای گرم را تحمل کنند.

تمیز کردن کامل ناحیه قبل از چسباندن نوار ضروری است. بهتر است برای محافظت از نوار و سطح آن دستکش بپوشید. چسب را با دقت – اما محکم – روی سطح فلز بمالید تا از چسبندگی خوب آن اطمینان حاصل کنید و از هرگونه نشتی جلوگیری کنید.

هنگامی که فرآیند پخت جزء کامل شد، می توانید نوار را جدا کنید. ماسک کردن با رنگ پودری به نوار پوششی مخصوص با دمای بالا نیاز دارد، با نوار سبز پلی با دمای 400 درجه فارنهایت محبوب ترین گزینه است. نوار پارچه ای شیشه ای برای پوشش های ضخیم و حتی دماهای بالاتر ایده آل است. در مقابل، پلی نوار آبی برای الگوهای پیچیده یا سطوح بافت بسیار مفید است.

یک پلاگین در آن قرار دهید
وقتی سوراخ های رزوه ای در دستور کار هستند، نوار به خوبی کار نمی کند، بنابراین باید روش دیگری را امتحان کنید. وصل کردن برای جلوگیری از عملیات بعدی که نیاز به ضربه زدن یا تعقیب رزوه دارند موثر است. می توانید سوراخ های کور یا از طریق سوراخ ها را بپوشانید.

پوشاندن سوراخ های کور با پلاگین مخروطی سیلیکونی راه حل استاندارد برای سوراخ های کور است. فشار شمع های دمای بالا تنها راه حل عملی برای پر کردن سوراخ های کور هستند. شمع های کششی سیلیکونی برای سوراخ ها مناسب هستند زیرا پوشش انتها به انتها را ایجاد می کنند.

صرف نظر از روش، یک مهر و موم محکم برای اطمینان از پوشش مناسب ضروری است.

نوک درپوش
انتهای لوله و بست های در معرض قطعات خاص در طول فرآیند رنگ پودری آسیب پذیر هستند. خوشبختانه، می‌توانید این نواحی را برای اطمینان از درمان مناسب درپوش بگذارید. درپوش کامل 0.030 اینچ کمتر از قطر خارجی قطعه است. اگر هر یک از اجزای پوشش شما بزرگتر و طولانی تر باشد، لوله سیلیکونی کافی است.

برای اطلاعات بیشتر با تیم ما تماس بگیرید. شماره تماس: 47951 021

منبع: A QUICK GUIDE TO CHOOSING A POWDER COATING MASKING METHOD

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.