مقالات

فواید اصلی رنگ الکترواستاتیک

فواید اصلی رنگ پودری تهران

فواید اصلی رنگ الکترواستاتیک از به‌کارگیری تکنولوژی الکترواستاتیک و قواعد آن است. ترکیبی از تجهیزات رنگ و تکنولوژی فرمول‌های رنگ توانسته است انقلابی در صنعت ترمیم ایجاد کند.
به‌خاطر نوآوری‌هایی در تکنولوژی در طی هشت دهه‌ی گذشته شما می‌توانید ترمیم را گزینه‌ای بالاتر از از بین بردن وسایل یا جایگزین کردن وسایل گران‌قیمت بدانید:

[woodmart_title color=”alt” align=”right” style=”underlined” woodmart_css_id=”5e0e1266bcbb3″ title=”۱- کاهش هدررفت رنگ” woodmart_empty_space=”” title_width=”100″]

وقتی شما با متخصصان رنگ و ترمیم صحبت می‌کنید متوجه می‌شوید که آن‌ها راجع به رنگ با اصطلاح «پوشش» صحبت می‌کنند. زمانی که شما فرایند رنگ الکترواستاتیک را مشاهده می‌کنید و می‌بینید که چطور ذرات رنگ یک سطح را کاملا می‌پوشانند و چطور در تمام انحناها و داخل شئ را فرا می‌گیرند متوجه دلیل آن می‌شوید.
این قابلیت پوششی و کیفیت بالای رنگ پودری است که باعث می‌شود تعداد اتصالات بین رنگ و سطح هدف بسیار قوی شکل بگیرند و میزان رنگ هدررفته بسیار کاهش یابد. موثر بودن انتقال رنگ و درصد بالای رنگ قرارگرفته روی جسم هدف در مقابل رنگ هدررفته مسئله‌ای حیاتی است.
میزان کاهش هدررفت رنگ در این وضعیت می‌تواند در هر گالن رنگ از ۲۵ تا ۷۵ دلار صرفه‌جویی برای شما به ارمغان بیاورد. بستگی دارد که شما از روش‌های فشار بالا یا با کمک هوا در این فرایند استفاده کنید.

[woodmart_title color=”alt” align=”right” style=”underlined” woodmart_css_id=”5e0e1289d06df” title=”۲- سطح صاف رنگ که باعث می‌شود جسم رنگ شده کاملا نو به‌نظر برسد” woodmart_empty_space=”” title_width=”100″]

کیفیت نهایی رنگ پودری به‌صورتی است که می‌تواند یک ساختمان تقریبا از کار افتاده با وسایل به لحاظ شما دورریختنی را دوباره نو کند.

[woodmart_title color=”alt” align=”right” style=”underlined” woodmart_css_id=”5e0e1295ba68f” title=”۳- رنگ سریع و زمان خشک شدن خیلی کم” woodmart_empty_space=”” title_width=”100″]

مشابه روش اسپری با هوا، فرایند رنگ الکترواستاتیک کل کار را سریع‌تر می‌کند. رنگ الکترواستاتیک بسیار سریع‌تر از دیگر روش‌های دیگر انجام می‌شود و نیازی به کوره‌های دما بالا ندارد. شما نیازی ندارید هفته‌ها اتاق‌ها را خارج از سرویس اعلام کنید. شرکت‌ها حالا می‌توانند به‌زودی و پس از چند روز کار خود را از سر بگیرند.

[woodmart_title color=”alt” align=”right” style=”underlined” woodmart_css_id=”5e0e12a7b24bb” title=”۴- محصول نهایی برای کارهای سنگین آماده است” woodmart_empty_space=”” title_width=”100″]

پیوندی که در روش رنگ الکترواستاتیک ایجاد می‌شود در برابر خوردگی بسیار مقاوم است. آب و هوا و استفاده‌ی مداوم آسیب کمتری حالا به دستگاه می‌رسانند. بالا بردن ماندگاری به‌صورت خاص برای ابزارهای شما که در محیط‌های داخلی و خارجی مرطوب استفاده می‌شوند اهمیت خواهد داشت.

[woodmart_title color=”alt” align=”right” style=”underlined” woodmart_css_id=”5e0e12bc3abc2″ title=”۵- ذخیره‌ی پول و زمان” woodmart_empty_space=”” title_width=”100″]

زمانی که شما می‌خواهید چیزی را دور بیاندازید چون قدیمی به نظر می‌رسد اما کار می‌کند به این فکر کنید که ما می‌توانیم آن را برای شما ترمیم کنیم. در چنین زمانی ترمیم کاری بسیار به‌صرفه است. پوشش مناسب رنگی برای وسایل شما می‌تواند چند سال دیگر برای شما زمان بخرد. هزینه و زمان شما حالا صرف کارهای اصلی‌تر شما می‌شود.

 

مقالات مرتبط:

پوشش پودری در مقایسه با رنگ

رنگ پودری تا چه مدت باقی می ماند؟

آیا پوشش پودری خراش برمی‌دارد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.