مقالات

راهنمای رنگ های فلزی

راهنمای رنگ های فلزی

رنگ ها برای حفاظت از اجزای فلزی و اشیاء از آسیب دیده یا خوردگی ضروری هستند. قطعات فلزی اغلب حساس به خوردگی هستند که به شکل قرار گرفتن در معرض شیمیایی، تماس الکتریکی، خوردگی موضعی یا ترک خوردگی بستگی دارد. خوشبختانه، تعدادی از راه های محافظت از این قطعات از طریق روش های رنگ های فلزی مانند اسپری، اسپری و پوشش دادن وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مواد پوشش محافظتی، ادامه مطلب را بخوانید.

تکنیک های مشترک برای رنگ قطعات فلزی

تعدادی از روش هایی وجود دارد که به عنوان رنگ هایی که به بستر فلزی متصل می شوند استفاده می شود. این شامل:

غوطه ور شدن داغ: قطعات در این فرآیند به یک رنگ مایع فرو می روند. غوطه ور شدن داغ به خصوص در مواردی که قطعات فلزی اغلب با شرایط شدید مواجه می شوند یا ابعاد پیچیده ای دارند که با استفاده از تفنگ اسپری آسان نیستند، استفاده می شود.

اسپری مایع و پودر: این روش برای استفاده از رنگ و دیگر رنگ های مایع به مناطقی که آسان نیست به پوشش با غلتک یا قلم مو آسان نیست. اسپری پودر با شارژ الکترواستاتیک انجام می شود که به طور کامل یک بستر را با رنگ پودری پوشش می دهد. قطعات بزرگتر و چگال تر نیاز به انرژی اضافی برای پوشش دادن با پوشش پودر دارند.

Electroplating: این روش از یک فرآیند یونی یونی استفاده می کند که آرایش یونی را تغییر می دهد. به نوبه خود، این منجر به عوامل سوزاننده، رطوبت و الکترولیت ها کمتر احتمال دارد به خوردگی منجر شود. این تکنیک برای سطوح استفاده می شود که نمی تواند به طور کامل از طریق روش های دیگر پوشش داده شود.

تبدیل تبدیل یا الکترولیس: تبدیل تغییر لایه سطح به طوری که آن را مقاوم به خوردگی. یک فرایند اکسید سیاه سطح را تغییر می دهد تا آن را سیاه و سفید و میکروپور کند.

کت قلم: ساده ترین روش استفاده از یک قلم مو یا غلتک برای پوشش دادن سطح با مواد محافظ مانند شما با رنگ. بسته به سطح، ممکن است از تکنیک های دیگر استفاده شود.

مزایای رنگ فلزی

واقعیت این است که پوشش فلزی، مزایای طولانی مدت و قابل توجهی را برای سطوح پوشش داده شده فراهم می کند. این دوام و مقاومت سطح را بهبود می بخشد، به ویژه در مواردی از قطعات تماس بالا. همچنین هدایت الکتریکی را افزایش می دهد، که برای قطعات تجاری و صنعتی حیاتی است.

رنگ های فلزی همچنین می توانند زیبایی شناسی را برای سطوح بسیار جلا بهبود دهند. قطعات فلزی به احتمال زیاد توسط مواد شیمیایی، خوردگی، برق، گالوانیزه و بیشتر آسیب دیده اند. فراتر از آن، این پوشش ها می توانند گشتاور را بهبود بخشند و روانکاری را آسان تر برای اتصال دهنده ها و سایر اجزای مشابه انجام دهند.

به همین دلیل طیف گسترده ای از صنایع از مواد پوشش محافظتی استفاده می کنند تا دنده های خود را در شرایط عالی نگه دارند. از اداره غذا به هوافضا به خودرو و الکترونیک، طیف گسترده ای از صنایع در رنگ فلز در هر روز سرمایه گذاری می کنند.

مجموعه رنگ پودری تهران خدمات با کیفیت در بازسازی رنگ پودری مسکونی، تجاری و صنعتی بر روی اتومبیل ها و موتورسیکلت ها، مبلمان پاسیو، تعمیر و نگهداری شهر و نشانه های توسعه مسکن ارائه می دهد. کارشناسان ما بیش از 30 سال تجربه ترکیبی دارند و می توانند همه چیزهایی را که برای پوشش های فلزی و مواد پوشش محافظتی نیاز دارند، ارائه دهند. در حال حاضر تماس بگیرید و پیدا کنید که چگونه می توانیم به شما کمک کنیم – ما منتظر یادگیری بیشتر در مورد نیازهای شما هستیم! برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 47951 021 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.