مقالات

اپیدمی چگونه به بازار رنگ پودری ضربه زد؟

اپیدمی چگونه به بازار رنگ پودری ضربه زد؟

پوشش صنعتی عمومی و پوشش خودرو بر صنعت و بازار رنگ پودری تسلط داشت. با این حال، از سال 2014 تا 2020، انتظار می رود تقاضای رنگ پودری در مبلمان بیش از 7.6 درصد شکوفا شود و به یک صنعت 10 تا 12 میلیارد دلاری در سطح جهان برسد. انتظار می‌رود با وجود همه‌گیری و اثرات منفی آن بر بسیاری از مشاغل، نیاز به رنگ پودری افزایش یابد.

رنگ پودری و پاندمی

کسب و کار رنگ پودری در سال 2020 ضربه موقتی خورد، اما در اوایل سال 2021 به دلیل تقاضا برای تجهیزات پزشکی، خودرو و سایر صنایع که عمدتاً توسط رشد اقتصادی در هند، برزیل و مکزیک هدایت می شد، بازار در حال بهبود بود.

بازار رنگ پودری در سال 2021 و 2022

استفاده از بهترین گزینه های رنگ پودری به یک نیاز تبدیل شده است. بازار به دلیل کاربردهای آن در دنیای پس از کووید، تجدید حیات را تجربه کرده است. این موارد می تواند شامل استفاده از موارد زیر باشد:

افزودنی‌های رنگ پودری ضد باکتری به مبلمان، وسایل پزشکی، دیوارها، کف‌ها و سایر مواردی که اغلب لمس می‌شوند.
انتخاب رنگ برای مبلمان، اتومبیل ها، قایق ها و اثاثیه ساختمان های تجاری مانند درهای حمام، دستگیره شیر آب یا دستگیره در.
تجهیزات پزشکی.
با توجه به مشکلات زنجیره تامین، استفاده از اپوکسی ها، پلیمرها، رنگ ها، لکه ها و انواع دیگر پوشش ها نیز برای برخی از تولیدکنندگان محصول با هر اتکای دشوار بوده است. این باعث می شود بهترین رنگ پودری در پوشش های صنعتی حرف اول را بزند.

بازار رو به رشد رنگ پودری

برای استفاده از مشکلات زنجیره تامین جاری و احیای مجدد سویه‌های اضافی کووید، و همچنین نیازهای تجهیزات پزشکی ناشی از خود کووید یا افزایش بروز میوکارد و سایر عوارض واکسن، صنعت رنگ های پودری فضای زیادی برای رشد دارد. بهترین شرکت های تولید کننده رنگ پودری باید در سال های آینده خود را تطبیق دهند.

این بازار همچنین دارای موقعیت منحصر به فردی برای ارائه پوشش های ضد باکتری و ضد ویروسی همراه با سایر فناوری های نانو برای پوشش های شفاف است که در واقع می تواند به جلوگیری از گسترش بیماری کمک کند. شرکت‌های چندملیتی رنگ های پودری در حال حاضر مدل‌های کسب‌وکار خود را برای گنجاندن پیش درمان‌ها و درمان‌های ضد کووید در محصولات معمولی رنگ های پودری خود تغییر داده‌اند. این امر باید تضمین کند که هر کسب‌وکاری که در 18 ماه گذشته رکود ناشی از کووید و بسته شدن مشاغل و ساختمان‌های تولیدی از دست رفته است، بهبودی سالمی را تضمین می‌کند، زیرا جهان تصمیم گرفته است چگونه به همه‌گیری واکنش نشان دهد.

با پیشرفت سریع فناوری، رنگهای پودری بالقوه‌ای نیز وجود دارند که می‌توانند از طریق توسعه فناوری‌های نانو در آینده ارائه شوند. بهترین رنگ پودری را می توان بر اساس نیازهای خاص تعیین کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد به دست آوردن بهترین رنگ پودری برای محصولات خود، امروز با ما تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر با تیم ما تماس بگیرید. شماره تماس: 47951 021

منبع: HOW DID THE PANDEMIC HIT THE POWDER COATING MARKET?

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.